Browsing by Author "Gulati, Beata"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemOsobowe, edukacyjne i społeczne uwarunkowania satysfakcji zawodowej niepełnosprawnych absolwentów studiów wyższych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach(2024-12-17) Gulati, BeataW rozprawie doktorskiej podjęto badania dotyczące osobowych, edukacyjnych i społecznych uwarunkowań satysfakcji zawodowej absolwentów studiów wyższych UPH w Siedlcach. W badaniach wzięło udział 109 absolwentów pierwszej w Polsce uczelni integracyjnej. Wszyscy respondenci ukończyli studia wyższe i są wieku od 34 do 55 lat. Ze względu na okres pandemii COVID-19 badania zostały zrealizowane za pomocą techniki CAWI. Wyniki analiz potwierdziły, że zarówno czynniki edukacyjne jak i społeczne, a szczególnie osobowe (szczególnie w zakresie samooceny oraz satysfakcji z życia), mają wpływ na poziom satysfakcji z pracy badanych osób. Wyniki niniejszych badań stanowić będą implikacje praktyczne dla osób działających na rzecz edukacji studentów z niepełnosprawnościami na uczelniach, nauczycieli akademickich, pracodawców, przedsiębiorców oraz przedstawicieli organów rządowych i samorządowych. The doctoral dissertation investigates the personal, educational, and social detenuinants of job satisfaction among graduates of higher education at University in Siedlce (UPH). The study involved 109 graduates from the first integrative university in Poland. All respondents completed higher education and are between 34 and 55 years old. Due to the COVID-19 pandemic, the research was conducted using the CAWI technique. The results of the analyses confirmed that educational, social factors and especially personal factors (particularly self-esteem and life satisfaction), influence the level of job satisfaction of the studied individuals. The findings of this research will have practical implications for those involved in the education of students with disabilities at universities, academic teachers, employers, entrepreneurs, and representatives of government and local authorities.
- ItemSprawozdanie z XVI Seminarium „English as a Foreign Language for Students With Special Educational Needs – Strategies and Challenges for Teacher Training and Research”. XVI Międzynarodowa Konferencja “European Society for the Study of English (Esse)” 29.08-02.09.2022, Moguncja, Niemcy(Towarzystwo Naukowe KUL, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2022) Lewandowska, Paulina; Gulati, Beata; Chomicz, Marta